lauantai 23. kesäkuuta 2012

Kenkäinvis

Näin sadepäivänä on hyvä hetki siivota vähän kämpän nurkkia joten otin tuumasta toimeen ja kävin vaatehuoneen kimppuun. Tämän seurauksena innostuin tekemään täydellisen kenkäinventaarion, sekä minun että mieheni kengistä. Kaivoin siis kaikki kengät esille ja asettelin ne eteisen lattialle. Oli kyllä aikamoinen järkytys huomata miten paljon kenkiä meillä on, sitä ei jotenkin ole tajunnut kun ne ovat olleet tuolla vaatehuoneessa piilossa. Tai no, pareja oli kaiken kaikkiaan 73 kappaletta joista 50 oli minun, eli pitäisi kai sanoa että minulla on paljon kenkiä. Kaikki eivät mahtuneet edes yhteen ja samaan kuvaan.

Mutta nyt on kengät käyty läpi rankalla kädellä eikä minulla ole enää kuin vajaat 30 paria, aikamoinen saavutus sanon minä! Mieheni taisi luopua kaiken kaikkiaan 6 parista. Loput menevät joko roskiin tai myyntiin, huutonettiin laittamani kengät löydät täältä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti