keskiviikko 10. elokuuta 2011

Pitsijakku

Koska olen aikamoinen vilukissa niin olen ajatellut varatua hääpäivänä myös jonkilaisella yläosalla. Pohdinnan päätteeksi olen tullut siihen tulokseen että teetän itselleni pitsijakun jossa on joko pitkät tai puolipitkät hihat. Yritin kovasti etsiä kuvia sen tyylisestä jakusta joka minulla on mielessä siinä kuitenkaan onnistumatta. Malli ja kaavat kuitenkin löytyivät ihanan työkaverini avustuksella joka harrastaa ompelemista. Seuraavaksi olisikin sitten tiedossa käynti ompelijalla sekä kangasvalinta.

Tässä muutama kuva todella söpöistä jakuista jotka ovat hieman jotain muuta kuin sitä perus pitsiboleroa jota joka paikassa tuntuu olevan myynnissä. Laitan siitä omasta jakusta kuvia kunhan projekti hieman etenee :)

http://www.bhldn.com/
http://www.bhldn.com/

2 kommenttia:

  1. Ihanaa pitsisuunnitelmaa :) Itse olen katsellut tekoturkistakkeja- ja boleroita. Yhdessäkään liikkeessä en ole käynyt katsomassa, mutta netin olen kolunut jo läpi ;) Kiva muuten seurata samana ajankohtana olevien häiden blogia!

    VastaaPoista
  2. Minullakin tosiaan myös yhtenä vaihtoehtona olisi neulebolero, sille olisi varmasti käyttöä myös häiden jälkeen. Olen kovasti yrittänyt etsiä saman tapaista joka Kate Middeltonilla oli häiden iltajuhlissa mutta vielä ei ole sellasita osunut kohdalle. Ja olet muuten aivan oikeassa etsyn suhteen, se on aivan mahtava sivusto ;)

    VastaaPoista